Zemin Pazarı

Parke Pazarı

Tüketici Cayma Hakkı

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının varolduğunu ve cayma bildiriminin ve nedenlerinin satıcı veya sağlayıcıya info@zeminpazari.com.tr adresine mail yoluyla ulaşması ve malzemelerde herhangi bir hasar ve ambalaj bozukluğu olmaksızın, ayıplı ürünler haricinde nakliye bedeli alıcıya ait olmak kaydıyla satışı yapılan malı geri almayı taahhüt ederiz. ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdigi adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren (10) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde info@zeminpazari.com.tr adresine e-mail ile bildirimde bulunulması ve ürünün herhangi bir ambalaj bozukluğunun olmaması ve satın alınan malın kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI' ya teslim edilen ürünün Zemin Pazarı’na gönderildiğine ilişkin kargo teslim belgesi, nakliye bedeli ayıplı ürünler (üretimden kaynaklanan hata, defolu ürünler ve nakliye hasarlı ürünler) haricinde ALICIYA ait olmak kaydıyla kargo teslim belgesi örneği ile fatura aslının iadesi edilmesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 gün içinde ürün bedeli nakit fiyatı üzerinden değerlendirilerek ALICI' ya nakit oalrak iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa yasal yükümlülükler iade edilemez. ALICIYA teslim edilen ürünler üretici firma garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal alıcı tarafından tarafımıza bildirildikten sonra üreticinin garanti koşulları çerçevesinde onayının alınmasıyla malzeme alıcıdan iade olarak kabul edilmektedir. İadesi yapılacak olan ürünler, firmamızın çalıştığı kargo şirketleri tarafından bize ulaştırılmalıdır. Farklı bir kargo ile gönderilmesi halinde teslim alınmayacaktır.

Teslimattan Kaynaklanan Problemler

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı nakliye firmasına tutanak tutturulmalıdır. Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkiniz vardır. Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Tüm sorumluluk son alıcıya geçer. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda info@zeminpazari.com.tr adresine yazılı olarak başvurmanız gerekmektedir.

 


Ana sayfaAna sayfa

Hesabım

Kullanıcı Adınız

Şifre


Şifremi unuttum
Üye Olmak İstiyorum

Sepet  

(boş)
Güvenli Ödeme